JESTEŚMY EKSPERTAMI W OBSŁUDZE
KLIENTA I SPRZEDAŻY
KORZYŚCI OUTSOURCINGU USŁUG CONTACT CENTER
Przeniesienie Kluczowych Procesów w Biznesie jest zawsze odważną decyzją. Warto zaufać w tej kwestii specjalistom, którzy mają doświadczenie poparte wynikami.
+
zrealizowane projekty
+
Lat doświadczenia
+
Pracowników
ZWIĘKSZAMY EFEKTYWNOŚĆ CONTACT CENTER
WIELOKANAŁOWA
OBSŁUGA KLIENTA
Live Chat
Jest najbardziej pożądaną formą kontaktu przez przedstawicieli młodszych pokoleń.
Kampanie SMS i MMS
Zwiększamy efektywność sprzedaży poprzez bezpośrednie dotarcie
do Klienta.
Kampanie e-mail
Skuteczny sposób na budowanie świadomości Twojej marki i zwiększanie zaangażowania Klientów.
obsługa reklamacji
Pozostawiamy Klienta
z pozytywnym wrażeniem
po rozmowie w każdej sytuacji.
Obsługa Dostaw
Zapewniamy sprawną logistykę obiegu dokumentów oraz sprzętu dla dużych organizacji.
Obsługa Płatności
Wspieramy proces obsługi płatności
dla naszych Partnerów w oparciu
o najwyższe standardy.
ZWIĘKSZYMY TWOJĄ SPRZEDAŻ
POSIADAMY ROZBUDOWANE MOŻLIWOŚCI CALL CENTER
Usprawnienie procesu telefonicznej obsługi klienta przez zespół profesjonalistów.
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udostępnianie serwisów infoliniowych oraz help desk
na odpowiednio wysokim poziomie.
Efektywny i szybki sposób dotarcia do klienta w formie działań telemarketingowych.
Utrzymanie klienta oraz zwiększenie jego zaufania
do firmy poprzez różnego rodzaju działania typu
cross / up-selling.
ZWIĘKSZAMY EFEKTYWNOŚĆ CONTACT CENTER
JAK MY TO ROBIMY?
Zapewniamy dedykowany Zespół
Rekrutujemy odpowiednie osoby
do projektu, z uwzględnieniem predyspozycji do danego działania.
Odpowiednio szkolimy
Przygotowujemy Konsultantów i Liderów do pracy i motywujemy ich do osiągania możliwie najlepszych wyników.
Integrujemy system Partnera
Integrujemy wewnętrzny systemu
do zarządzania pracą call center
z platformą Zleceniodawcy.
Prowadzimy serwis techniczny
Monitorujemy procesy i na bieżąco reagujemy na niespodziewane sytuacje. Dysponujemy własnym Działem IT, w którym zatrudniamy programistów.
Raportujemy
Wysyłamy bieżące raporty
z przeprowadzanych działań
oraz raporty statystyczne
z informacjami o pracy Konsultantów.
Back Office
Nagrywamy i rejestrujemy wszystkie rozmowy. Na życzenie Partnera jest możliwość obsługi dokumentacji dedykowanej projektowi.
informacje kontaktowe
Email kontaktowy
info@mediasystem.pl
Kontakt - współpraca biznesowa
wspolpraca@mediasystem.pl
kontakt - dział marketingu
marketing@mediasystem.pl
kontakt - dział kadr
kadry@mediasystem.pl
infolinia czynna 8:00-16:00
800 889 829
nasza lokalizacja
ul. Zygmunta Augusta 7
85-082 Bydgoszcz
NIP 554 24 43 417